T.C.
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Sinanpaşa Meslek Yüksekokulu
2019-2020 Yaz Dönemi Staj Duyurusu
-
Öğr. Gör. Yasi̇n ÇİÇEK
Staj Komisyonu Üyesi İletişim Bilgileri
2019-2020 Eğitim-öğretim yılı bahar dönemi sonu itibariyle mezun durumunda olan ve staj yapması gereken ancak Covid-19 salgını nedeniyle 2019-2020 Yaz Döneminde staj yapacak işletme bulamayan öğrencilerimiz;
İstemeleri halinde 30 iş günü veya eksik kalan staj günlerini, işletmelerde yapacakları staj yerine çalışmalara uygun olarak 2019-2020 eğitim-öğretim yılı yaz dönemine mahsus olmak üzere PROJE/ÖDEV yöntemi ile gerçekleştirebilirler.
Bu kapsamdaki öğrencilerimiz staj komisyonu öğretim elemanlarından Öğr. Gör. Yasin ÇİÇEK ile iletişim kurabilirler. Stajlarını bu kapsamda ödev-proje olarak yapmak isteyen mezun durumunda olan öğrencilerimiz aşağıdaki başvuru formunu (Mezun Durumunda Olanların Proje/Ödev İstek Dilekçesi) doldurup imzalayarak 26 Haziran 2020 tarihine kadar sinanpasamyo@aku.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. (ıslak imzalı taranmış belge veya yukarıdan net çekilmiş fotoğraf)
E-posta gönderirken öğrencilerin imzalı form ile Adı-Soyadı-Öğrenci Numarası ve Cep Telefonu bilgilerini göndermeleri gerekmektedir. Başvuru yapan öğrencilerimizin proje/ödevleri ne zaman ve hangi yöntemlerle yapabilecekleri Öğr. Gör. Yasin ÇİÇEK ile iletişime geçerek belirleyeceklerdir.
Mezun Durumunda Olmayan Öğrencilerimiz
2019-2020 Eğitim-öğretim yılı bahar dönemi sonu itibariyle mezun durumunda olmayan öğrenciler için bu yıl staj yapma zorunluluğu bulunmamaktadır. Bu durumdaki öğrencilerimizin stajlarını gelecek seneye 2. sınıf yaz döneminde yapmalarını tavsiye ediyoruz. Ancak staj yerini ayarlayıp, stajlarını yapmak isteyenler yapabilirler.
Bu öğrenciler stajlarını proje/ödev yöntemi ile yapamazlar. Üniversitemiz Senato Kararları doğrultusunda, sadece mezun durumunda olan öğrencilerimiz bu yönteme başvurabilir.
Mezun durumunda olmayan öğrencilerimiz, yalnızca kendi istekleri ile tüm risk ve sorumlulukları kabul ederek staj yapabilirler.
Bu öğrencilerimizin aşağıda belirtilen ıslak imzalı bir staj beyan dilekçesi, doldurularak onaylatılmış staj belgelerini ve staj beyan dilekçelerini 26 Haziran 2020 Cuma günü mesai bitimine kadar eposta yoluyla göndermeleri gerekmektedir. Başvuru eposta adresi: sinanpasamyo@aku.edu.tr Bu öğrencilerimiz staj başvuru formlarını (3 adet) ve staj beyan dilekçelerini saklayacak, staj bitiminde staj dosyası ile birlikte staj başvuru formlarını (3 adet) ve staj beyan dilekçelerini posta yoluyla ya da Eylül ayında okula geldiklerinde şahsen elden teslim edebileceklerdir.
- Bizlere eposta ile ulaşan evraklarda ilgili alanlar staj komisyonu tarafından doldurulduktan sonra öğrencinin evraklarını dijital olarak gönderdiği eposta adresine geri gönderilecektir.
- Bu öğrencilerimiz 6 Temmuz 2020 tarihi itibariyle stajlarına başlayabileceklerdir.
- Eposta gönderimlerinde meydana gelebilecek gecikmelerden öğrencilerimiz sorumludur.
- Staj yapacak öğrencilerimiz staj yaparken doldurmaları gereken staj defterlerini AKÜ Kitap Satış Bürosundan ya da Sinanpaşa Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşlerinden elden alabileceği gibi, internet üzerinden N11 sitesinden https://urun.n11.com/bilgisayar-kitaplari/staj-defteri- P357892823 ‘de alabilirler.
2019-2020 ÖĞRETİM YILI STAJ BAŞLAMA VE BİTİŞ TARİHLERİ
Staj Başlama Tarihi | 30 İş Günü Haftada 6 Gün (Cumartesi çalışan iş yeri) | 30 İş Günü Haftada 5 Gün (Cumartesi çalışmayan iş yeri) |
6 Temmuz 2020 | 14 Ağustos 2020 | 20 Ağustos 2020 |
STAJ BAŞVURUSU İÇİN SIRASIYLA YAPILMASI GEREKENLER
- Öğrencilerimiz staj başvuru formunu sinanpasamyo.aku.edu.tr internet sitemizdeki Formlar –> Staj Evrakları menüsü kısmından veya staj defterinden temin edilebilirler.
- En az 3 adet staj başvuru formu (fotoğraflı) eksiksiz doldurulmalıdır.
- Staj yapılan yerin onayı: İşveren veya yetkilinin imza ve kaşesi mutlaka olmalıdır.
- Staj danışmanı ve öğrenci işleri onayı yapılmalıdır.
- 2019 – 2020 Eğitim Öğretim Yılında staj yapacak öğrencilerin; staj yapacakları iş yerine onaylatmaları gereken zorunlu staj formlarını en son 26 Haziran 2020 Cuma tarihi mesai bitimine kadar teslim etmeleri gerekmektedir.
- Öğrencilerimiz staj defterini üniversitemiz kitap satış bürosu AKÜ Camii Kamil Miras Külliyesinden veya Sinanpaşa Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşlerinden veya https://urun.n11.com/bilgisayar-kitaplari/staj-defteri-P357892823 internet adresinden temin edebilirler.
- Öğrencilerimiz stajlarını tamamladıktan sonra eğitim-öğretim yılı başlamasından itibaren en geç 3 hafta içerisinde “Staj Başarı Formu” ile “Staj Defterini” staj danışman hocalarına “staj bilgi formlarını” ise (Ek-4) Öğrenci İşleri Bürosuna teslim etmek zorundadır.
Covid-19 Staj Beyan Dilekçesi’ni indirmek için tıklayınız.
Staj Başvuru Formu’nu indirmek için tıklayınız.
Staj Bilgi Formu için tıklayınız.
Stajyer Öğrenci Puantaj Formu’nu indirmek için tıklayınız.
Mezun Durumunda Olan Öğrencilerin Proje – Ödev İstek Dilekçesi’ni indirmek için tıklayınız.
Stajyer Öğrenci Puantaj Formunun biten ay itibarı ile en geç bir hafta içersinde İşveren tarafından onaylanarak Meslek Yüksekokulumuzun Öğrenci İşlerine gönderilmesi gerekmektedir.
Okul ve İşveren tarafından onaylanmayan belgeler işleme alınmayacaktır.